Handels & Leveringsbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser for handel på www.snapz.dk

Disse betingelser omfatter kun aftaler mellem snapz.dk og forbrugeren (som defineret i forbrugeraftalelovens § 3, stk. 1).

Forbrugeren kan kun købe varer på www.snapz.dk, hvis salgs- og leveringsbetingelser er accepteret. Ved ordreafgivelse har køber altid adgang til at læse og acceptere de gældende betingelser, samt mulighed for at udskrive betingelserne hvis dette ønskes. Køber opfordres til at læse disse salgs- og leveringsbetingelser grundigt igennem og gøre sig bekendt med de forpligtelser og rettigheder, som betingelserne indebærer, herunder særligt mulighed for returnering af produkter bestilt på www.snapz.dk.

Fortrolighedspolitik: Forretningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet.

Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.

1. BESTILLING AF VARER

Afgivelse af en ordre forudsætter, at køber opretter sig som kunde i snapz.dk’s kunderegister og minimum er fyldt 18 år. Når køber har afgivet en varebestilling via hjemmeside, vil en e-mail automatisk bliver sendt som bekræftigelse på, at ordren er modtaget. Dernæste vil en elektronisk faktura i PDF format fremsendes pr. e-mail, når ordren er sendt afsted. Ordren anses først som endelig, når køber har modtaget en elektronisk faktura.

2. PRISER OG BETALING

Alle produkter, priser og tilbud på hjemmesiden www.snapz.dk skal anses for opfordring til tilbud.

Alle opgivne priser er inklusive moms og angives i danske kroner. Ved bestilling kan du se den samlede pris inklusive moms, afgifter og eventuelle fragtomkostninger. Ordrer kan betales på følgende måder:

-Dankort
-VISA/Dankort
-VISA
-Mastercard

 
For at sikre fleksibilitet for dig, har vi desuden valgt at tilbyde mulighed for betaling via MobilePay og Paypal.

3. LEVERING

Levering sker udelukkende til adresser i Danmark.

Vi afsender normalt næstfølgende hverdag, som vi sender en skriftlig ordrebekræftelse. Leverings tiden er derfor 2-5 dage med mindre andet er oplyst.

Du kan læse mere om vores fragtomkostninger www.snapz.dk. Hvis din ordre indeholder bestillingsvarer, vil varerne dog først blive afsendt, når vi kan foretage en samlet levering. Ordrer leveres normalt som postpakke via Post Danmark og kan følges i deres Track & Trace system. Pakken leveres til din dør eller nærmeste Post Danmark postkontor, hvis du ikke er hjemme. Du modtager desuden en e-mail med pakkens forsendelsesnummer, når vi afsender din ordre.

Hvis leverancen bliver forsinket, vil vi snarest muligt oplyse dig herom pr. e-mail.

4. EJENDOMSFORBEHOLD OG RISIKO

Alle produkter og varer købt hos snapz.dk forbliver snapz.dk’s ejendom indtil leveringstidspunktet. Det betyder, at risikoen for bortkomst og/eller beskadigelse påhviler os indtil leveringstidspunktet. Som leveringstidspunkt anses, når varer er eller er forsøgt leveret til dig.

5. FORTRYDELSESRET

Ifølge Forbrugeraftaleloven er drikkevarer ikke omfattet af fortrydelsesretten, hvorfor det ikke er muligt at returnere disse drikkevarer, hvis du fortryder dit købt.
Læs mere på forbrugerombudsmanden.dk og forbrug.dk

6. REKLAMATIONSRET

Når du handler på snapz.dk, er der 24 måneders reklamationsret gældende. Dette betyder, at du har fuld reklamationsret hos os 24 måneder efter dit køb.
Bemærk dog at din reklamation ikke er berettiget, hvis produktet ikke er blevet anvendt korrekt, eller med en uacceptabel brug.

Finder du fejl eller mangel på dit produkt, skal du med det samme reklamere og gøre os opmærksom på dette.

Hvis reklamationen er berettiget tilbagebetaler vi dine forsendelsesomkostninger. Bemærk du skal anvende Post Danmark eller GLS.

Returvarer bedes sendt til følgende adresse: snapz.dk c/o Camilla Frost, Fanøgade 12 st th., 2100 København Ø.

Når du sender et produkt retur, skal du oplyse, hvad problemet er og så detaljeret som muligt.

7. PERSONOPLYSNINGER

Du kan læse vores politik for behandling af personoplysninger i vores betingelser for anvendelsen af hjemmesiden før punkt 1.

8. ANSVAR OG ANSVARSBEGRÆNSNING

snapz.dk kan i intet tilfælde gøres ansvarlig for indirekte tab eller følgeskader, herunder men ikke begrænset til driftstab, avancetab, krav fra tredjemand og/eller beskadigelse af data.

8.1 Produktansvar

snapz.dk er ansvarlig for produktansvar i henhold til produktansvarsloven. Du er forpligtet til uden ugrundet ophold skriftligt at meddele snapz.dk, såfremt der er opstået en produktansvarsskade, eller at der er fare for, at en sådan skade vil indtræde.

8.2 Force Majeure

Hvis der opstår en ekstraordinær situation, der er udenfor vores kontrol, og som efter købeloven må anses som force majeure, bliver snapz.dk’s forpligtelser suspenderet i det tidsrum, den ekstraordinære situation varer. I en sådan ekstraordinær situation kan du opsige din endnu ikke opfyldte ordre hvis situationen varer eller antages at ville vare længere end 60 dage. snapz.dk kan ikke holdes ansvarlig for hindringer der ligger uden for vores kontrol, eksempelvis produktionsforstyrrelser, strejke eller andre uforudsete hændelser.

Vi tager forbehold for trykfejl, leverandørernes prisforhøjelser, prisfejl, moms- og afgiftsændringer, udsolgte eller udgåede varer, leveringssvigt fra vores leverandører og force majeure.
Lovvalg Dit køb hos snapz.dk er reguleret af dansk ret.